terlalu banyak benda aku perlu catch-up kalau tak online.
segala bagai benda aku tinggal,blogwalking,status updates.Okay,aku akan cuba catch up slow-slow semua demi anda,si rakan-rakan yang oh hoi chek mek molek.
1.Catchup pertama: what i see in the morning.
seronok tgk budak kecik pg sekolah.Apa ada dalam otak diorang huh? jgn lupa buat kerja rumah? rehat nanti nak makan apa? or pada zaman aku,jgn lupa bawak berus gigi.Kalau lupa bukan saja gigi anda bau karipap or mee gureng,tapi bontot pun sedap desebat.Ah,apa sangat kan perihal budak sekolah.Paling habis kuat pun krisis makwe berebut aku.nuff said.Belum kira kapal terbang surat cinta lagi.
2.cathcup kedua: im on vacation
finally my april is too much leisure and fun.I'm going pahang twice,singporee,korea.I have too much seronok-seronok sampai lupa di mana bumi aku berpijak.Jugak lupa betapa tak lawanya awek melayu kalau nak dicompare.Haha,apepun kawin aku dgn org melayu jugakkan.Orang melayu lawa,cuma yg hot ni tak nampak sgt saye ni. kih3
3.catchup ketiga: futsal tour,they chop my egoism
budak2 kluang memang pro habis futsal.Gua berani cabar tim pro kt luar sana meh la cari makan kat tournament kluang.Seriusly,diorg ni memang born to play game macam ni.Kat sini segala macam ego konon budak KL selangor hebat,tp really,futsal here have grown much much power dgn ada byk court and tournament.I've been playing here,enjoying the gamee much.Here is nowhere but a place to improve and learn.cakap mcm pro habis kan? hahaha.sebenarnye,aku baru lepas jd urusetia i-metro here.funn :)
4.catchup keempat: results out.
seperti sedia maklum,result keluar dgn selumbernya.Nothing much but alhamdulillah,aku pass.dgn flying colours taklah.tp cukup-cukup makan.Takde arr nak amik lauk tgh hari pun kene bahan dgn mak bapak sbb tak blaja elok2.an.
5.catchup kelima: im still little
i've done nothing nak joging sgt, nak naikkan badan tak punn.tinggi punnn,alahai chek mek molek.haha.this is still mee,accept me,love me as i am.I have nothing to chase,to win for next semester.I am still norfitri.As you perceived.As they way you see me even from far away. :)
6.catchup keenam: my ambisi.
i have nothing to win.i just do what i want,i have ways to be happy.No such things as vision,as what i do is all towards excellence.I'll be studying till late,got results and out to works.This is what i aim,without noticing.In every semester before.Yeah,i wish you all the best.
7.catchup ketujuh: sense,of family.
here,not because of mother day.not because my father's birthday all in May.Tp cuti ni buat aku rasa how much loveee felt masa kt rumah.I;m feeling lucky jatuh sakit kt rumah.How i woke up in 24 april's morning with kiss dr mama saying 'happy birthday'.This is really what i want.No thanks can match that all.Ever.Same goes to all my little siblings.Tak sangka diorg dah besar sgt.How careless i am to judge,sbb dulu korang kecik! love all.
No comments:
Post a Comment